December 20

1. Har du massa att säga, MAILA mig då..

2. Du har inget med min blogg att göra, glöm min blogg.. Läs någon annans blogg ist och håll koll på deras liv..

3. tänk igenom allt du gjort du trodde jag aldrig skulle få reda på innan du säger mer..

Snart är det jul ^-^
Det ska bli mysigt med familjen :D
OCH!!! Man får passa på att säga:
GRATTIS DANIEL TILL KÖRKORTET!!! :D
Är så stolt över min storebror ^-^

Måste bara säga att Aicle är underbara <3
Sen som vanligt har jag inte mycket mer att säga xD

Sayonara


Kommentarer
Postat av: Anonym

så länge som det är text om mig på din blog så har jag allt med den att göra. (å andra sidan är din blog bara en i mängden av de jag läser)

jag sänder inte mycket mejl, sms är mer min stil.



allt jag gjort, oj oj det var inte mycket i den högen, jobbat? köpt nya saker? jobbat ännu mer? vart på tillställningar? uhhmmm, aa det är väl typ det, men det är ju inte riktigt något som jag håller hemligt.



ha de

2008-12-21 @ 19:56:57
Postat av: Kawazu

oj vad man kan leka mr. jag har inte gjort något alls..

Men visst, skicka ett jävla sms då, säg allt du hade o säga i det..

2008-12-22 @ 01:31:01
Postat av: Anonym

leka? på vilket sätt leker jag? tror du att jag tycker det är kul på något sätt alls att bli allmänt anklagad för något som du har fått in i ditt huvud? ne precis, är det inte kul, så är det ingen lek.

2008-12-22 @ 04:51:14
Postat av: emmy

haha, varför ger han inte upp!? maila är typ samma sak som att skicka mail, haha, man knappar på datorn och sänder. Precis som när man kommenterar :P Men om han vill slösa på sin tid med att läsa en blogg om en person som han inte känner längre, så... :p

<3

2008-12-23 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0