December 26

Idag har jag varit i stan med min syster och julhandlade ( ja jag firar jul 3ggr om året varav 2 i dec och 1 i jan. )
Och det var ganska trevligt tycker jag :)
Vi passade även på att åka lite skridskor ^^
Måste bara säga att det märktes att jag inte hade åkt på ett tag, fick jätte jätte jäätte ont i mina små fötter xD

Sedan kom vi hem seeent på kvällisen ( typ åtta xD )
Då drog syster min till stallet och jag satte mig med min brors wii och spelade sönder Bleach xD
Måste bara påpeka att de engelska rösterna e grymt fula och störiga :P
Och jaa.. Lite halv ful grafik och jag hade väntat mig att Ichigi skulle ha liiite coolare attacker xD

ska se sissta avsnittet Hana Kimi nu :'( <3<3<3

Sayonaraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0