December 28

  • Idag kom jag på en sak..
    Jag stör mig som fan på hur han talat med/om mig..
    Han säger åt mig att släppa helt, när han själv inte kan göra det??

    RADERA MITT NUMMER D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ooooooh, mamma har köpt nya fåglaaar <3<3
    Dom var hur gulliga som helst, jätte små och bara helt underbaraa <3<3
    Och.. Haha dom verkar trivas jätte bra hos oss för jag skulle ta kort på dom efter jag hade badat, jag kom ut från badrummet, tar upp mobilen.. Sen ser jag vad dom håller på med xD
    -- BaRnFöRbJuDeT --
    Så nu måste dom vuxna fixa värme lampor och så xD haha
    MEN!!! som sagt, über söta <3 ^^

    Hmm, det har vairt jul :)
    Bara för jag har så tråkigt tänker jag nu skriva en lista på vad jag fått xD
  • Hello Kitty pyjamas
  • Hello Kitty bodysplash
  • Hello Kitty CandyCamera
  • Hello Kitty Nessesär
  • Hello Kitty strumpor
  • Mp3
  • Sladd till min kamera
  • Uppladdningsbara batterier
  • Porslins groda
  • Grod kökshanduk
  • Matta ( samurai )
  • Gardiner ( samurai )
  • Mascara + eye makeup remover
  • Ett kitt med tyllar/spritspåsar/färg ( till mitt bak )
  • Choklad

Jag tror nog det var allt :P
Nej nu ska jag prata med Ryan och Nashii :)

Sayonaraaa


Kommentarer
Postat av: Jen

Hallo Kitty everyweeeere ;D MihiIIii

2008-12-29 @ 12:49:36
URL: http://littledessert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0