December 5

Sårad.
Utnyttjad.
Leksak.
Ledd bakom ljuset.

Jag bara undrar, hur du tänker.. Hur du tänkte..Hur du kunde göra något sånt?
Du är äcklig.. Jag fattar inte att jag var med dig.. Hur kunde jag falla för en så äcklig, dum, störd jävla skit person som du?
I nästan 2 år levde jag med dig, i en lögn.. Av svek.. Hur kunde jag?
Varför?
Du förstörde mitt liv, du ljög i 2 år.. Älskade du mig ens en enda gång?
Det svar jag tror är: NEJ!
Då skulle du aldrig kallat mig de saker du gjorde bakom ryggen..
Du skulle aldrig göra det du gjorde..
Varför dumpade jag dig inte i början när ja ändå hade tankar på det?
Jo för att kärleken är blind.. Hoppas du ALDRIG får någon..
Ah joo.. Förutom den där upptagna som du håller på med..
Hoppas du misslyckas i livet.
Jag hatar dig.
Dö.
Du har förstört min syn på killar.

Kommentarer
Postat av: Jen

Här va de deppigt värre! =/ Du får inte tänka mer på de nu!

Hhihi de är ju idoooool nu :D

2008-12-05 @ 20:05:36
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Kawazu

Men ja tittar inte på idol xD :D

Men ja kan tänka på all choklad imorron xD

2008-12-05 @ 20:07:32
Postat av: Förvirrad Daniel.

ehhhhhhh... va?



(försöker du hitta på lite egen dramatik i livet eller?)

2008-12-06 @ 17:12:18
Postat av: Pontus

Ja du sanna vad ska man säga , det var synd att du var tvungen att träffa en sån jävla pissfitta som behandla dig på det sättet.Men jag hoppas att du vet vilka som står bakom dig idag och jag är ju en av dom till 100% :)!!!

2008-12-08 @ 16:09:44
Postat av: Kawazu

D.. Läs inte min blogg, hör inte av dig.. vill inte ha med dig att göra så gå o lek med någon annans känslor...

2008-12-11 @ 17:00:42
Postat av: Anonym

lek? har inte varit någon lek involverad i det hela, vet inte riktigt vad du har lurat i digsjälv på sistånde

2008-12-16 @ 21:58:16
Postat av: Kawazu

1. Jag har inget att säga till dig.

2. DU har INGET att säga mig.

3. Jag vet vad som hänt..



så låt mig vara nu, hör aldrig av dig, inte ens här..

2008-12-18 @ 17:13:45
Postat av: Anonym

1. du har tydligen massor attsäga OM mig, det kan du lika gärna ta med mig istället för att bara sprida skit.



2. jag har massor att säga.



3. det känns som att jag inte har en blekaste aning om vad som hänt.



och om du vill att jag ska sluta höra av mig så finns det bara ett sätt, sluta skriv skit om mig..

ha en bra dag.

2008-12-19 @ 04:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0