December 7

Nu är helgen över..
Skola och jobb väntar >.< Skulle gärna ha helg i ca 1vecka till :P
Men helgen var riktigt trevlig faktiskt!
Lördagen så mötte jag upp Anna i spånga och vi åkte tillsammans hem till Jennifer som bor ända borta i bålsta O__O
Det tog sin lilla tid att komma dit xD Men det vart trevligt!
Det bjöds på champagne när man kom innanför dörren, sedan var det ett litet plock bord med choklad
*dreggel*
Sedan när alla hade kommit så blidde det pasta sallad! :)
Efter det så åkte jag och Anna till J. och C., Pontus var där också såklart^^
Vi hade det trevligt med bussresan ( aldrig spelat det förr :P ), öl spelet ( aldrig spelat de förr heller xD ) och massa sjuka charader eller hur det stavas ^^
Sen idag så åkte jag hem.. 2h och 15min xD YIPPIE! -not-
Medans Anna och Pontus bara behövde åka i typ.. 30 min xD
Nu ska jag faktiskt socialicera mig på msn :P
Sayonara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hoppas ni hade de kul i alla fall, de blev itne så mycket att göra, ja tänkte ha lite tävlingar å så men ja han inte fixa till nått kul =/

2008-12-08 @ 12:56:44
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: sutnop

Fan snart måste vi supa igen för fan och inge snack haha

2008-12-08 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0