November 10

WoW, YEAY ME!
Nu har man jobb på sergelbageriet varje onsdag ^-^
 - me so happy -
Det blir nog jävligt soft för jag vill inte lämna det där konditoriet, jag verkligen stormtrivs där!
Alla är så snälla, glada.. Visst det blir väl lite tjaffs och prat bakom ryggen men det är bara kul xD

Aaaaw och nu hoppade lilla Jackie upp i mitt knä.. Lilla och lilla vet jag inte, hon fyller förtusan 11 år snart den lilla rackarn^^
Hon är aggresiv men jag älskar henne ändåå <3333

Och ute är det typ storm o_______o
Jag gillar INTE storm, inte om man är ensam.. Jag gillar även inte åska om jag är ensam..
Man vill ju ha någon att hålla om då.. Iaf jag >.<
Jag är så jäkla uttråkad man bara kan bli.. Ska nog gå ner , ta fram morgondagens outfit, glutta lite tv, läsa lite manga, messa med folket sen sleepa!!
Sayonaraa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0