November 17

Hur känns det att sova med någon som är förlovad?
Hur känns det att inte vara trogen?
Hur känns det att svika folk sådär?
Är det bara tillfälligt eller er livsstil?


Idag har jag varit på praktiken.. Det var kewl!

Har pikerat över 300 pepparkakor O__O''

Och imorgon är det skola som gäller.. Då ska man starta med projektet :D

*excited*

Hmm.. ska måla naglarna idag.. Duscha imorgon bitti ^^
Ah och i helgen är det skräck kväll med Pontus och Anna ( vad jag vet änsålänge )

Sayonaraa

Kommentarer
Postat av: Jen

Hihi, ja kan berätta hur de känns att sova me någon som är förlovad :O

2008-11-17 @ 21:32:18
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Anonym

Haha jag vet, jag har själv varit förlovad :)

Det jag menade var mer.. Hur känns det att sova med någon som är förlovad med någon annan.. att man vet att det är fel :P

2008-11-18 @ 18:40:27
Postat av: Jen

Yes, jag gjorde de bara för att jävlas :P haha

2008-11-27 @ 10:18:39
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0