November 3

Hugha.. Redan november??
Tiden går så fort, det gör ont.. Men ändå inte..
Försöker intala migsjälv '' du är stark Sanna'' men fan vilket bullcrap det är, vem försöker jag lura?
Mig? Mina vänner? Folk jag inte känner? Familjen?
Han har helt enkelt ettsat sig fast i min patetiska lilla skalle och kommer nog inte försvinna på ett tag, jag får ta det..
Jag var dum nog som stannade, jag var dum nog som vände De andra ryggen..
Det här är mitt.. straff?
Men, jag kommer klara det..
Jag har mina speciella vänner ( ni vet vilka ni är <3 )
Jag har min musik <3

Ibland vill jag bara . . . , men jag är inte sån..

Om Malin, Nina eller Daniel har något de vill säga.. Maila mig ist för att smutskasta mig på min blogg..

Kommentarer
Postat av: malin

Sanna jag smutskastar inte dig, jag vill bara få både dig och Nina att inse hur fruktansvärt löjligt och onödigt energi krävande detta bråket är för er.

Ni borde ta er båda i kragn och lämna varandra ifred så kommer ni båda få det så mycket bättre.

2008-11-03 @ 21:55:03
URL: http://minsko.blogg.se/
Postat av: Daniel

och för att tillägga, du ska alltså sitta och "smutskasta" oss på din blogg utan att någon ser att vi försvarar oss? face reality och väx upp.

2008-11-04 @ 16:33:29
Postat av: Kawazu

Daniel, du är så patetisk.. Släpp mig, sluta läs min blogg.. Du finns inte längre, du är bara luft så låt mig vara och blås vidare

2008-11-05 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0