November 5

Idag har jag varit så jädra glad!!

AN CAFÉ KOMMER TILL STHLM!??!?!?!?!?
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
När jag vaknade imorse halv 6 och såg vad Emy skickat har jag inte slutat le!
Det här är typ det bästa som kan hända nu! Fan vad glad jag är!

Ska du gå?

Sen längtar jag jätte mycket till LM.C nu också! Det kommer nog bli en underbar konsert!

Idag har jag varit med Korv, jag har införskaffat mig en ny BH, extremt NAJS! Eftersom det är så himla svårt att hitta någon som sitter bra, eftersom jag vill inte ens titta på BH:ar över B egentligen men måste man så måste man >.<
Mer news mer news.. Jag ska köpa en UPCON - biljett när jag får pengar :)
Byxor behöver jag också!
Hihi det finns en kille.. A.
( kawaii )

Nej nu ska jag klä på mig, möta syster yster vid bussen!

Sayonaraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0