Oktober 16

Nu sitter jag här, har i princip nyss kommit hem från träningen!
Det var grymt skönt att träna idag :)
Och annars så har dagen varit som vanligt förutom att idag på praktiken fick jag göra mest kallskänks jobb än konditor jobb, fast det var kul!
Bara två veckor kvar på praktiken nu :( Sen börjar dumma tråkiga skolan igen, usch..

Imorgon ska jag sova hos Emy och vi ska följa hennes mor och Svante till IKEA ^^ Sen tänker jag tvinga Emy att sitta och tänka ut frisys och allt med mig för när jag får mina pengar ska jag klippa mig och bli soewt i huvudet ^-^

Det känns så tomt igen, saknar D. men ändå inte, vill ha han här, men ändå inte.. Vill ligga bredvid honom igen och känna hans närhet, värme, kärlek.. Men allt det är bara dumma tankar, jag vet själv att jag inte kommer tillåta migsj. ta tillbaka honom.. Jag mådde inte bra, vilket jag märkt nu i efterhand.. Och sist jag pratade med honom sa han något som sårade så otroligt.. Aldrig mer..

Oyasumi

Kommentarer
Postat av: Emily

TSS, FORGET ABOUT GUYS, VEM BEHÖVER DOM NÄR MAN HAR FINA JAPANER ATT KOLLA PÅ I DATORN, NENENE?

:D

2008-10-16 @ 22:24:51
URL: http://killtheswitch.bloggspace.se
Postat av: Kawazu

Men jag kan inte glömma honom hur mkt jag än försöker >.<

2008-10-20 @ 20:24:49
URL: http://kawazu.blogg.se/
Postat av: Fisse

Men bajsa på D.

du kommer ju ihåg allt han har gjort och du mår bättre nu än vad du gjorde innan..

På tal om japaner!!

Micke har en snygg asiat kompis fan :P träffa han i helgen, han e typ 91:a dock men han e ju inte ful :P

2008-10-20 @ 21:10:25
Postat av: Fisse

Men bajsa på D.

du kommer ju ihåg allt han har gjort och du mår bättre nu än vad du gjorde innan..

På tal om japaner!!

Micke har en snygg asiat kompis fan :P träffa han i helgen, han e typ 91:a dock men han e ju inte ful :P

2008-10-20 @ 21:10:54
Postat av: Fisse

oj två xD sorry! OCH jag fick just reda på att asiaten har en äldre brorsa xD

2008-10-20 @ 21:12:25
Postat av: Kawazu

O__O



Efter ca:2 år kan jag inte bara glömma honom direkt de vet du :(

2008-10-20 @ 21:14:45
URL: http://kawazu.blogg.se/
Postat av: Fisse

jo klart jag vet har sj. vart där U know, kanske inte två år men iaf.. men jag tycker de e lättare att glömma nån om personen ifråga har vart ett as mot en..

och jag har ju inte sagt att du måste hoppas på första bästa, bara påpeka att John (asiaten) va snygg och han har en äldre bror xD

2008-10-20 @ 21:19:36
Postat av: Kawazu

Jag vet men tänker jag på allt illa han gjort, så kommer ändå det ljusa upp.. >.<

Jag får väl leka med er någon gång :P

2008-10-20 @ 21:21:26
URL: http://kawazu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0