Oktober 17

Dags uppdatering nu då, ska faktikst försöka skriva varje dag nu på denna blogg!
Praktiken var som vanlig: tårta, tårta, tårta och tårta :P Men, det är kul att göra så.. :)

Idag så har jag varit med Emy, jag åkte hem till henne direkt efter praktiken och vi kollade på första avsnittet av Nobuta Produce ( mkt mkt kawaii serie! ) sen så tittade vi lite på youtube och sedan bar det av till hennes fader!
Vi handlade en läsk och en påse cheeseballs påväg dit och i affären så sa dom att dom tog inte kort om det var en summa under 50:-, så var det en gubbe i affären som frågade typ :
- Vadå, saknas det någon krona eller? ( vi sa typ: uhm.. nää .____. )
Sen sa killen i kassan:
- Ska ni inte försöka köpa cigg då? ( då kom jag med en jätte cleaver kommentar.. )
Sanna: Vi e faktiskt arton! - mupp -
We wont go back there xD

Sedan när vi kom fram till hennes fader skulle vi se Shimotsuma monogatari men det var fel region på skivan :'( så vi kollade på Blair Witch Project ist.
Och jag måste säga att jag tyckte den var lite smått.. creepy o__o

Nu ska vi se på en film med lille YamaPi som huvudperson ^-^

Baii Baaaii

Kommentarer
Postat av: Fisse

ahhahahaaha, min pantade lilla MOSIS!!

de där va fan dagens roliga =D

2008-10-20 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0