Oktober 21

Idag grät jag.. Hur kan man vara så.. Äcklig, känslokall, en sån stor jävla lögnare?
Jag fattar inte, efter allt.. Jag borde fattat det och lämnat dig långt innan jag drogs ner i skiten, fy fan för dig..

Ni kan kalla mig Slampa, Bitch, EMO, Fjortis w/e jag bryr mig inte, alla har sin egna åsikt om allt och alla.. Och då passar jag på att säga till henne: VÄX UPP!!! Du är så patetisk, så barnslig så full av skit.. Jag hoppas du drar ner dig i skiten du utsatte mig för, du utsatte henne för..
Patetiska lilla flicka...

Just nu väntar jag bara på att timmarna ska gå, sekunderna ticka förbi så jag kan glömma snabbare, radera..

Imorgon ska jag på bio med mormor, Kusin vitamin och Kusin vitamins Moder! Ska bli trevligt att umgås med dom! Veckans höjdpunkt!

Sayonara

Kommentarer
Postat av: Jen

Har jag rätt om jag kan gissa vem de är du menar? :OJo vi får se om ja kommer till Anna men jag tror faktiskt inte de .. tyvärr.. meeen =( Muuh!

2008-10-21 @ 20:52:16
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Kawazu

Hmm.. Jag vet inte du kanske kan gissa rätt.. Om du vet vem som höll på och vilja förstöra för mig och Daniel ( och lyckades -.-)



JOOO DU MÅSTE KOMMA JENNIFÄÄÄÄÄÄR<3<3

2008-10-23 @ 21:19:33
URL: http://kawazu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0