Oktober 23

Först och främst.. Hur kan man leka att man är så mogen? Hur kan man säga till andra: åh tyck synd om mig dom pratar skit och ljuger om mig, när det du säger är lögn, det "vi" säger är sanning, när du gör saker 100gånger värre?
Be inte oss växa upp, DU ska växa upp..

Så idag.. Praktiken som vanligt, det är extremt kul, jag kommer nog stanna inom yrket efter skolan!
MEN! imorse kom man, trött och så.. Första bestälningen var på 28(!!!!!!!!!!!!!!!!!) tårtor -.- Som dessutom skulle levereras :P
Sen så åkte jag hem, pratade med moder min och syster min.. Syster gjorde mackaroner till mig,henne och mamma ^^ Så satt vi där och åt och hade mysigt lite innan jag och Syster ( Linn ) åkte iväg till träningen!
Jag tror nog vi har världens skönaste tränare, Jens heter han och han är så.. Underbar eller vad man ska säga xD
Han är alltid extra snäll, extra kul och allt när jag och Linn är i närheten! :)
Sen så idag tränade vi.. lite av allt: sparkar, slag och så sparrades vi! Sedan bar det av hemåt till en mysig dusch <3
Och nu sitter jag här :) Lyssnar på fåglarna som kuttrar, dom låter så extremt mysigt!

(snart är det halloween ) ^^
Juste jag var på bio igår ju, såg Mamma Mia! och den var sååååååååå mycket bättre än vad jag trott ( rekomenderas ) !

Sayonara

Kommentarer
Postat av: ..

Men gud, va fan har ni med varandra att göra egentligen? ni kan lägga ner båda två, finns inget som binder era liv ihop. så lev för er själva utan kontakt med varandra eller dom nära varandra.. ni har inga gemensamma vänner, är inte svårt att bara IGNORERA varandras existens..

2008-10-23 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0