Oktober 29

Daniel, du är patetisk..

Idag har jag varit på praktken fastän ja inte behöver, plus jag har gått ut med några hundar ( dom e fett söta, kommer lägga upp bilder sen när ja fått tag på en ny mobil )
Sen har jag vart lite med Anna, hennes man och Jocke.

Och sen när ja åkte hem satt lilla Louii på bussen som bestämt^^
Hon och jag har kollat i min garderob efter något hon kan låna *** :) Sen lagade hon och jag middag^^
MEN SEN!!!!!!!!! ( fasiken vad mky sen xD ) när Louii skulle hem var bussen 30 min sen -.-
JAG HATAR NÄR SL FUKKAR UPP!
Och jag har typ fastnat för Saw 4 låten som X-japan spelar!

Oooh, jag MÅSTE skaffa en ny mp3.. För min är så gammal att programmet inte ens fungerar på datan!?!?!??!?!?
- hata -

Sen måste jag säga:
Malin, du känner mig inte.. så håll käften, WOW du har hört vad Daniel och Nina snackat för skit om mig, men smuts kastar jag dig efter allt jag hört om dig? nej så lägg dig inte i -.-

Och ni snackar om att skaffa liv..


Kommentarer
Postat av: Kawazu

Tack Jen, du är en bra människa :)

2008-10-30 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0