Februari 22

God kväll lovely people!
Vad ska man säga.. Det har inte hänt direkt mycket :P
Bröllopstårtan blev helt okej, eller?
jag vet att kanterna är tomma

Låt kritiken regna xD

Få seeee nu..
Jag är skit pepp på allt som ska hända i vår/sommar :D
AH! jag har "städat" lite på mitt rum, och tänk vad lite rens kan göra för skillnad O.o
Jag tog bort några saker från min anslagstavla och POFF! mitt rum känns och ser större och renare ut xD
Its really some kind of magic there xD
Jag fick värsta kicken nyss och vill bara sitta HELA lovet och spela FLYFF, PT, WoW, RO >.<
MEN DET SKA JAG INTE!
^-^
;__;
Hehe i just gotta tell u, jag brukar aldrig sova länge.. men idag kom jag upp för trappen vid typ halv tolv xD
det kändes inte så bra xD så jag har varit helt jätte seg i skallen ._.
HAHA och igår låg jag o kollade på postkodsmiljonären och där i stolen satt SNYGGASTE asiaten på länge ^^
That made my day :D
- Sanna, u gotta find urself a man -
O__o
Me längtar tills min Manga kommer hem!!! fast jag kommer läsa alla jag beställt på typ 1-2 dagar xD
Nu ska jag syrfa lite :P

SAYONARA!
<3

Kommentarer
Postat av: Jen

Hihi jag kommenterade den bilden på er hemsida :) Mihihi, jag är typ såld på japaner. dom är så fiina, bara så du vet :P hahaa

Sayonaaara babyy!

2009-02-26 @ 14:37:36
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Jen

åh föresten.. din blogg va fiin me roosa :)

2009-02-26 @ 14:37:54
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Kawazu

OMG! do u like japanesesssss?? :O

när?hur?varför? xD

2009-03-01 @ 02:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0