Februari 9

MUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH
Jag trodde ALDRIG LM.C skulle vara så bra som dom var O__O
Blev helt såld på Maya, jag vill ha honom!! Han ska föda mina barn!!!!!!
Maya <3

*^-^*
Men iaf. det var skit kallt att köa hela lördagen, men skit roligt!!
<3<3
Och nu är det även bestämt, jag ska till Metaltown :D <3
lixom.. MUCC, Dir En Grey och Girugamesh kommer!!!
Då är det ju klart man måste åka dit :O Då får jag även se Girugamesh TVÅ gånger detta år ;__; <3
Sen så funderar jag på om man kanske ska på Japanexpot också O.o
- funderar -

PÅ LÖRDAG ÄR DET ALLA <3-ANS DAG!!!
Jag vill ha någon att vara med då ;__;
!!FAAIL!!

<3 Nu ska jag sitta och drömma mig bort <3

Sayonaraa

Kommentarer
Postat av: emmy

ÅÅÅH MAYA MAYA MAYA MAYA MAYA MAYA MAYA MAYA ;_____; <3

2009-02-10 @ 00:21:41
Postat av: Kawazu

i knooow ;_;

2009-02-10 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0