Januari 14

Oj nu har jag inte skrivit på ett tag!!!
GOMENASAAAI >.<

Få se nu.. Mina känslor och mina tankar är ett stort moln just nu.
Jag är sjuk.
Jag vil inte vara sjuk xD
Så eftersom jag ska vara hemma imorgon ska jag leka massa med min kamera och se om jag kan få till några fina random kort så jag kan lägga upp dom här kanske :)
Och på min bdb såklart!

Bdb: Deathfairy

- host host -
Jag vill ha värme och sommar!
Lite kläder och solljus!
Studenten^^
JUSTE!! Måste se till att skaffa mig ett fint jobb så jag kan köpa en riktigt fin student klänning ^^ <3
Och skor.. Smycken lär jag nog inte köpa för det har jag typ slutat använda :P

SAYONARAA from sickopicko on m-side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0