Januari 17

Det har precis blivit lördag och jag mår fortfarande piss..
Jag hatar att vara sjuk, och det här är nog jobbigaste på länge >.<
Allt började i tisdags, vaknade och hade lite ont i halsen bara, sen kommer man hem och känner sig lite sämre..
Sen POFF, hej på dig Mr.Feber >.<'
Sen imorse kom snorigheten, JOBBIGT!
Har snytit sönder min näsa, den är sin dubbla storlek, mina ögon är också sin dubbla storlek >.<
Halsen den är sönder hostad..
Kul va? >.<
Fick inte en blund igår natt, men kan ändå inte sova fastän klockan paserat tolv..
Detta är INTE kul.
Snart är min toarulle slut oxå >.<
ÅååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååH

Sayonara
*host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0