Januari 8

......................

Hur kul är det att höra, att ens mamma tycker hon uppfostrat en dåligt bara för man inte åker till sin farmor som fyller 60?
Bara och bara, men jag har ALDRIG åkt dit när någon fyllt år, jag hade planerat med min vän Anna innan att vi ska planera inför bröllpost tårtan hon och jag ska göra...
Hur kul är det att höra, att ens mamma säger att man inte vill ha någon kontakt med pappas sida av släkten, för jag hade planer till helgen?
EN GÅNG!!!! EN GÅNG MAMMA!!!!
Hur kul är det, att få höra att man bara gör fel?

......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar som att era problem med varandra aldrig riktigt tar slut. tråkigt

2009-01-09 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0