NattUggla

Just nu sitter jag och kollar på CSI, börjar känna att mina ögon är lite trötta men jag går nog inte och lägger mig än!
Kanske kan uppdatera er lite.
Jaa, sist jag träffade pojken min var förra söndagen, börjar sakna honom ganska mycket nu!
Fick veta av hans vän Elise att han tydligen var i Frankrike i förrgår, då är han säkert det nu med :P
Lite smått besviken att han tydligen skriver med henne, och gjort slut på sina pengar på.. Aaa henne, när jag skrev till honom för några dagar sen, och det svarade han inte ens på..
=/

Sen så har jag ju vart med om en liten grej..
Skulle åka till söta Mikkis i lördags, hann åka ca 10 min med bussen innan det började hända saker.
Bussen lät jätte konstigt, men det brukar lixom bussarna göra här ute, alltid problem med fläktana och sådant, och det lät ungefär så nu med, fast lite mer intensivt..
Efter då ca 10min saktade busschauffören ner och stannade mitt i skogen och sa att vi tyvär måste stanna och invänta en ny buss. Direkt efter det ropade någon:
- BUSSEN BRINNER, ÖPPNA DÖRRARNA!?!?
Jag blev skit skraj, kände ingen på bussen, alla sprang ut och då såg vi hur det kom en massa rök bakifrån bussen och lågor.
Några av männen på bussen sprang in i igen för att hämta brandsläckarna, tror ni dom fungerade?
Svar: NEJ!!!
Ingen av brandsläckarna fungerade!! Lixom, vad är det för stil? Dom MÅSTE fungera..
Hursomhelst, elden spred sig ganska fort på bussen och efter inte så länge stod HELA bussen i lågor, verkligen hela bussen.. Jag var ganska chockad efter det.
Hela vägen är förstörd, asfalten har smält och det sitter lite däck kvar i marken där det hände.
Men som tur var skadades INGA :)
Och efter ca:3 timmar var jag framme i flempan hos Mikkis fader :)

Sen var jag hos Mikkis till måndagen, och måndag em. så var jag inne i stan med Candy, vi kolalde runt massa på skor och så, sen åkte vi till Odenplan, mötte upp hennes mamma och gick och åt SUSHI :)
Det var himmelskt gott <3
Sen var jag och Candy på IKEA i tisdags, köpte present till mamma som fyllde år idag (onsdag )
Så nu är mor 39 bast :)
INTE ILLA PINKAT!! 40 nästa ^^
Sen så är det ju nu.. Jag mår frotfarande inte bra, hostar, snorar, feber här o där :P
OCH PÅ FREDAG ÄR DET KONSERT!!!
Jag är jätte glad :D Ska se D'espairsray :D

Nu har jag la skrivit ganska mycket :D

SAYONARA <3

Kommentarer
Postat av: gunpla at bdb :P

sånt har ja aldrig varit med om:O stackars Inga.. D:

2009-07-23 @ 07:33:16
Postat av: Sanni

haha gammel gubbe, de va ganska creepy!

2009-07-28 @ 00:34:47
URL: http://kawazu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0