Usch Vad jag är trött

Jaaa, nu är klockan efter 00.00 och jag är trött men varken kan eller vill sova än! :P

Jo, jag skulle ju jobba idag, men gissa hur det blev med det?
Såklart ringer dom upp och säger att man inte ska komma..
Blir INTE förvånad om ja inte ska jobba imorgon heller men då kommer jag ha absolt INGET att göra..
Jag vill lixom vara med dig, iaf en timme men du ville inte ödsla den tiden på mig :/
För du kunde ju gjort en massa idag.
I dun know but i think im more important than her.

Men aa, som sagt inget jobb idag.
Så då trippade jag och mor ut i skogen med hunden i ca 2-3timmar och plockade blåbär :)
Det var ganska mysigt tycker jag :)
Och min dumma dumma hosta vill verkligen inte försvinna.
Snorig är jag oxå, och har en låg feber :/
KUL ATT VARA SOMMARSJUK, ne? >.<'
Som inatt.. Jag vaknade varje timma under hela natten för jag hostade så mycket, och det var INTE kul alls och tack vare det har jag varit helt slut i skallen idag.
Nu ska jag kolla lite mer på TV :)
CSI <3

Sayonara (  oyasuminasai ) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0