Mars 10

WOAH!
Nu var det ett tag sedan jag skrev något här! Kan kanske bero på att jag börjat föra lite personlig dagbok :O
Det händer så mycket runtomkring en så mycket skulle se fel ut här!
Men iaf. Är fullt upp med att leta jobb, vilket är ganska svårt då det typ bara finns överdrivet avancerade jobb med speciella kvalifikationer eller vad det heter :P
Men jag har varit duktig och sökt några jobb!
Det är jag faktiskt lite glad för :)
Vad har hänt idag dååå...
Har varit i skolan o tråkat :P
Sen typ.. "bråkat" med någon av en speciell anledning som är extremt upprepande från dennes håll..
Vilket jag inte direkt finner så ganska snällt, inte när det händer flera gånger och man inte kan komma med någon bra ursäkt heller :/
Makes Me Feel Like A Trasa.

Sen så imorgon ska jag vara med min lilla LOUIIII-CHAAN <3<3
Det var jätte länge sedan man var med henne :O
Och vi ska leka runt i stora staden för Sanna är på jakt efter nya benvärmare :D
Skulle behöva ny BH också men aa.. Det får bli nästa månads uppdrag :P

Dom Dumma Bollarna På Överkroppen Kan Ju Aldrig Stay In Size.

-.-

På Torsdag lär jag väl vara ett nerv vrak O.o
Ska sova borta på fredag efter en krogis tur O__O
HOPPAS DET BLIR KEWL!

SAYONARA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0