Mars 15

Gomenasai again for beeing so dålig på att update xD
men jaaa.. Here it comes:
Jag har varit nervös som en liten jag vet inte vad för jag skulle ju träffa en människa jag aldrig träffat förr :O
PLUS! ja skulle sova hos han, japp, HAN*, också xD
(* ja, ni som känner mig vet hur jag är bland killar xD tyst,blyg,nervös osv. )
Sen kom fredagen och jag var helt uppspelt xD
Kunde inte koncentrera mig i skolan, kunde inte äta något xD
MEN DÄ GICK BRA ÄNDÅÅÅ.
Han var jätte trevlig :D
Vet inte vad han tyckte exakt om mig xD Men jag tyckte om honom, han var jätte snäll o rolig :D
Så jag sov en extra natt hos han :O
Så på lördagen fick jag se hur hans familj var under schlagern ^-^
 KaWaIi ne :D
Jätte trevligt folk, made me happii :D
Men nu e ja hemma.. Kom hem för typ 1 timme sen och klockan slår snart över till måndag >.<
Och nu ska jag nog gå och nanna kudden med Myb :D


♥ Myb = mitt lamm ♥

Oyasuminasai

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem sov du hos? :O

2009-03-16 @ 19:03:35
Postat av: Sanni

vem är anonym?

2009-03-17 @ 19:44:42
URL: http://kawazu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0