Maj 13

Hejsan, trevligt att du kunde ta din tid att kika in här :)
Vad kan jag säga, det känns.. Konstigt..
Som ett stort svart maskhål som bara expanderar i mig .__.

I Just Wanna Be Loved

Idag ska jag leka med Mickis :) Ska åka om 3,5 timme!!
Jag har ingen aning om vad hon och jag ska hitta på, men det kan jag berätta efter hon och jag har umgåts ^^
Sen ska jag bara säga:
WOAH
._____________________.
Idag ska jag vara färgglad
LÄSKIGT NE??? ;) ( lotten knows what i mean )
Så ska jag nog duscha och slänga iväg en tvätt innan jag drar mig hemifrån,
för fåglarna har jag redan tagit hand om, men inte mig :O
Jag måste äta något .___.
vad? JO!! jag gjorde chocolateboller imorse >:D
♥MUMS ♥

Sayonara, kanske hinner lägga upp en bild på mig när ja e färdifixad :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0