Maj 19

Jag bestämde mig nyss för att skriva lite till i min blogg som typ bara du, Angelica, läser xD
Men iaf.. Idag har jag varit mammas högra hand från klockan 13.30 - 17.00 ungefär :P
När mitt uppdrag började skulle vi fånga in Toshi ( rudolf -.- ) men fick först tag i fel hane, så då fick jag hålla i lilla hanen och jag säger bara: Fy fan vad dom små fåglarna kan bitas hårt :O Jag blev tårögd av Mini Toshi xD han bet HÅRT!!
Sen så åkte vi till hon som köpte "RUDOLF" och vi fikade lite där, sedan bar det av till ekerö C för mami kände för att klippa sig :D
Så hon klippte sig och jag satt o läste fjortis tidningar -.-
- fan vad allt ska vara naket, avklätt och porrigt -  <-- HATE IT!
Sedan handlade vi lite nödvändiga saker och när vi var klara åkte vi hem till lilla Vaffen :)
Och nu orkar jag inte skriva mera :P
OYASUMINASAI!

btw, har läst igenom min gamla blogg och det väckte en massa inom mig >:E
MEN!!! några av alla ps bilder jag gjort fanns där, då blev jag glad <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa skriv oftare så ska du se att du fr fler läsare!

2009-05-19 @ 09:53:27
Postat av: Fredde

Gamla blogg? ps bilder? får man se?

2009-05-19 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0