Maj 18

Dagen har just slagit över till måndag och jag sitter framför bdb och jaa. Har ganska tråkigt!
Ingen att messa med, inga roliga inne på msn och jaa.. Syrran sover så de finns ingen att prata med
;___;
Idag ( måndag ) ska jag bara plugga och ta det lite lugnt, kanske prata med mamma om studenten, om vad för mat det ska vara, vad för efterrätt, någon förrätt?
Det finns så mycket att prata om på den fronten :O

Sen.. Hur vet man vad man egentligen känner??
Jag är för rädd för att visa mina känslor fullt ut..
Jag tänker bara att han blir rädd då och inte vill ha mig mer..
Sen undrar jag hur man får någon att prata..
Alltså om känslor och sådant.

- jag undrar om någon verkligen läser min blogg -
.____.

SayonarA

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag läser juh din blogg :) Så det är bara att fortsätta att skriva :)

2009-05-18 @ 00:42:33
URL: http://misslyckad136.blogg.se/
Postat av: Fredde

Det är väll inte så svårt att få folk att prata?

det är väl bara att fråga?

och jag läser din blogg. >.<

2009-05-19 @ 19:24:27
Postat av: Danne

Jag läser. Ibland xD

2009-05-22 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0