Maj 19 SEGT!

Välkomna till mitt enkla kryp IN!
Jag har slängt ut ALLA mina kläder på golvet -.- varför??
jo för jag letar efter mina nedrans nätstrumpbyxor X________X'
Men ligger dom där? NEJ!? har tagit en liten paus från mitt rotande >.<
Jag hoppas verkligen dom ligger hos Joel
>.< >.<
Jag kan inte fråga han heller för jaa.. han slutade svara för 5timmar sen .__.
JAG MÅSTE HA MINA NÄTISAR!!

Annars då Sanna?
Joo, min enda skoldag denna vecka idag, helt ovärt -.-
Åkte till skolan, och vad gjorde vi där??^^
INGET!? >:E   - WLAFF -
SÅ EXTREMT OVÄRT ATT ÅKA DIT!!
Sen när jag var på G hem så ringde morsan och frågade vart jag var och bla bla, sen följde jag med henne till hennes MR, sedan tjoade vi runt i vällingby centrum någon timme och jag åt min första:
 Foccacia ( lr hur det stavas ) och jag tog Taco - mozarella, majs, köttfärs och det var typ läskigt gott :O <3
Och så har jag införskaffat mig ett par nya söta skor, söta strumpor, söta trosor och en stor behållare såpbubblor ( grod motiv på flaska och pinnen man blåser på ) xD <3<3
Nej, nu ska jag nog försöka fixa iordning med mina kläder, hoppas mina strumpbyxor är där någonstans >.<

JYA NE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0