Maj 25 forts.

Sa ju att jag skulle skriva igen :)
Vad hände idag då?
Joo, jag och Joel skulle ju in till stan, men då skulle han helt plötsligt dra med sig Micke? :S
Lixom, varför?? Han frågade inte ens mig om jag ville att han skulle med, han sa att Micke ville se när dreadsen skulle sättas i, men det händer ju inte i stan..
Jag hade planerat att prata med Joel inne i stan ju -.-
Det gjorde ju inte mitt humör på topp, lol!
Sen då, när vi kom till gullmars för att lösa in våra SJX biljetter, så fungerar det inte!?
Måste ta kontakt  med arrangörerna? hur ska jag göra det?:O
SenBar det av in till stan mot Taj Mahal där Joel skulle köpa sina dreads, där köpte han två paket med mörkbruna dreads, hyffsat billigt var det O.o
Sen skulle vi hemåt, men jag var tvungen att springa in på C.U.M och titta på skor!
Uschiameeei vad dom är dyra men fiii tusan vad dom är fina <3

Och jag har ju gått med falska förhoppningar nu, trodde jag skulle få lön denna månad, men icke sa nicke >.<'
Det fick jag förklarat av Alexander att dom kommer inte förens nästa mänad -.-

EPIC MEGA FAIL

Vad Ska Man Göra När Allt Är Så Svårt?
hur kan man inte tänka på något sånt..

sayonara

Kommentarer
Postat av: Fredde

Fan vad fail. >.<

2009-05-26 @ 05:29:56
Postat av: Danne

du får alltid lön månaden efter. det du jobbat i maj får du i juni osv ;)

2009-05-27 @ 23:45:51
Postat av: Sanni

Mamma säger att det är olika beroendes på stället man jobbar på :O

2009-05-28 @ 00:01:36
URL: http://kawazu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0