Välkommen För Stunden

Jaa, nu får vi se hur lång tid det tar tills jag kommer orka skriva nästa gång igen XD
Men vadå, vad har hänt??
Humm.. om jag inte sagt det innan, Sanni har ju skaffat en pojkvän <3
Han är massa jätte mysig tkr jag *^_^*
Men jag tror inte han fattar hur mkt känslor jag har för honom
:/

Och jag fattar inte varför jag är som jag är och bla bla bla
Inget jag gärna tar upp just här,
Är di nyfiken på hur jag mår är det bara att ta kontakt utanför bloggen :)

Sen måste jag bara:
DISPDNV IFKNG RGFMORFGHRUF GHMIRFJ GPRFGIPROFP
FAN VAD GIRU ÄR BÄSTAST!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3
massa kärlek till pojkarna <3<3

ska faktiskt försöka framställa någor mer imorgon då jag inte har något att göra efter skolan :)

OYASUMI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0