Dagen innan 19 :3

JAaaAAAAAaA :3
Min helg var väldigt väldigt.. tråkig .__.
Förutom söndag kväll då jag drog iväg till Emy :D
Vi smaskade kina puffar och ostbollar och spelade PROJECT ZERO 3

Vi kom till sista kapitlet och THE FINAL BOSS

BRÖÖÖÖÖL

det är läskigt ^^

 

Men aaa, vi spelade till 00.00 då vi stängde av och skulle kolla på Hemsökta hus :)

Det är lite smått läskigt om man tror på övernaturliga ting :O

Och sen idag på jobbet var det den nya tjejen Hanna där, hon klarade av det väldigt bra tycker jag, dock var hon inte super duper på att sopa och skura golvet men det kommer nog, trevlig som tusan var hon med :3

IMORGON FYLLER JAG ÅR

:D

 

puss på er alla

OYASUMINASAI <3


Kommentarer
Postat av: Linn

grattis då :)

2009-10-25 @ 08:59:16
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Alla helger kan ju inte vara roliga heller :P

Grattis i efterskott

2009-10-25 @ 10:51:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0